Financieel administratief medewerker

BSS Holland
Locatie
't Harde
Sector
Detachering-Vast
Opleiding
Mbo+ of Hbo
Werkuren
38 uur

Ben jij nauwkeurig, analytisch en zie jij geen detail over het hoofd? Voor BSS Holland zoeken wij een Financieel administratief medewerker die het leuk vindt om overzicht te creëren, structuur aan te brengen en collega’s verder te helpen met heldere cijfers en processen. In deze rol ben je verantwoordelijk voor de dagelijkse financiële administratie en ondersteun je zowel de financiële afdeling als Sales Operations. Je krijgt ruimte om mee te denken, maar ook om zelfstandig te werken binnen een team dat elkaar versterkt.

Over de organisatie

BSS Holland is een innovatief bedrijf in een sterke groeifase dat in 2008 is opgericht en richt zich op het bieden van lucht-, grond- en zee robotoplossingen met als doel hun klanten effectiever en veiliger te laten werken door hun OODA-loop op het tactische vlak te versterken. Zij leveren op afstand bestuurbare onbemande lucht- en grondvoertuigen en communicatie-componenten.  Zij zetten testprogramma’s op om te kijken of nieuwe, volledig ontwikkelde producten goed werken in de praktijk. En bieden ondersteuning in trainingen, service en reparatie.

Wat ga je doen?

In deze veelzijdige functie draag je bij aan een betrouwbare en gestructureerde administratie. Je werkzaamheden bestaan onder andere uit:

  • administratieve ondersteuning van Sales Operations en ander administratieve taken
  • verwerken en opstellen van inkoop- en verkoopfacturen
  • opstellen van CBS-opgaven
  • bijhouden van subsidie-administratie (o.a. WBSO-registraties)
  • verwerken van de bankmutaties
  • ondersteunen bij maand- en jaarrapportages
  • controleren en corrigeren van financiële gegevens
  • signaleren en opvolgen van acties binnen Finance
Vrouw en man bekijken samen iets op een laptop

Wat breng jij mee?

Naast een gezonde dosis energie beschik jij over de juiste kennis, werk je nauwkeurig en gestructureerd om zo een waardevolle bijdrage te leveren aan het team en de dagelijkse processen. Daarnaast beschik jij over:

  • Mbo+ of Hbo werk- en denkniveau (financieel)
  • Aantoonbare ervaring in financiële administratie
  • Ervaring met Exact (vereist), kennis van Microsoft Dynamics is een pré
  • Ervaring met Excel
  • Zelfstandig en proactief ingesteld
  • Goede communicatieve vaardigheden zowel in het Nederlands én Engels
  • Kennis van fiscale regelgeving is een pré

Wat kun je verwachten?

Een uitdagende en dynamische werkomgeving binnen een snelgroeiend bedrijf.

  • Een tijdelijke arbeidsovereenkomst bij Gewoon Jans met de intentie tot een vaste aanstelling bij BSS Holland
  • Salaris afhankelijk van je opleiding en ervaring
  • Werken in je regio
  • 25 vakantiedagen bij een fulltime dienstverband

Nieuwsgierig geworden en wil je meer over de vacature horen? Neem dan contact met ons op. We vertellen je graag meer over de vacature en horen dan uiteraard graag meer over jou.

Solliciteer nu
← Terug naar overzicht