Training

Taaltraining

Een taalfoutje of een zin die niet lekker loopt? Tijdens deze training van 2 dagdelen krijg je inzicht in relevante taalregels en -afspraken en krijg je tips over de toepassing daarvan. Hoe zorg je voor een goede opbouw en samenhang? Je leert hoe een tekst logisch op te bouwen (met kop en staart). De juiste stijl en toon kiezen: waar stem je op af en hoe schrijf je modern, direct en krachtig/kort? Aan de hand van voorbeelden en oefeningen bespreken we verschillende schrijfstijlen en de voor- en nadelen daarvan. 
 
Kosten: € 375,- exclusief btw en inclusief trainingsmateriaal en diner.
           
Data: woensdag 24 januari en 14 februari 2024

Klik hier voor de flyer
 
Meld je aan!

Training

Ervaar het gemak van werken met Excel

Of het nu gaat om cijfers voor bijvoorbeeld begrotingen, verkoopgegevens, voorraadbeheer, tijdsregistratie of om lijsten voor adressen, vragenlijsten, planning en registraties. Bijna alles kan je bijhouden en verwerken met Excel. Juist omdat het zo’n uitgebreid en veelzijdig programma is, ben je eigenlijk nooit uitgeleerd. Er is voor bijna iedereen “een wereld te winnen” als je Excel nog beter leert doorgronden.
 
Kosten: € 549,- exclusief btw en inclusief diner

Data: woensdag 28 februari, 13 en 27 maart 2024

Klik hier voor de flyer

Meld je aan!

Intervisie

Van elkaar kun je leren!

De intervisie bijeenkomsten vinden plaats met een selecte groep vakgenoten van maximaal 10 personen, die allemaal in een dienstverlenende functie werkzaam zijn. Onder begeleiding van Don Willigenburg worden casussen uit de praktijk besproken. Samen bekijken we hoe daar mee om te gaan. Niet elke manier is passend bij jou of bij de organisatie waarvoor je werkt, er is altijd wel een oplossing hoe om te gaan met de uitdaging waar je voor staat, want ‘van elkaar kun je leren!’
 
Kosten: € 85,- per avond, exclusief btw en inclusief diner

Data: woensdag 7 februari, 12 juni en 26 oktober 2024

Klik hier voor de flyer

Meld je aan!

Training

Projectmatig Werken

Projectmatig Werken is een steeds belangrijker onderdeel binnen organisaties. Voor een groot deel wordt dit gestuurd door een toenemende behoefte aan verbetering van processen. Dit en nog veel meer komt aan bod tijdens de training van 2 dagdelen. Je werkt praktische zaken uit en je krijgt opdrachten mee waar je direct mee aan de slag kunt.
 
Kosten: op aanvraag
           
Data: op aanvraag

Klik hier voor de flyer

Training

Wie is de Koning? De klant of jij?

Denk jij dat er wel iets verbeterd kan worden aan de klantgerichtheid en gastvrijheid van jezelf en/of je bedrijf? Na deze training van 3 dagdelen heb je inzicht in jouw communicatiestijl en de sterke- en ontwikkelpunten van je bedrijf. Krijg je inzicht in de kritieke belevingsmomenten van de customer-journey van de klant. En, kan je beter omgaan met uitdagende en/of ontevreden klanten. Klik hier voor het downloaden van de flyer.
 
Kosten: € 495,- exclusief btw en inclusief trainingsmateriaal en diners.

Data: op aanvraag

Klik hier voor de flyer

Esther Jans

Eigenaar, Gewoon Jansestherjans@gewoonjans.nl033 – 303 33 98

Meer weten?

Gewoon Jans begrijpt als geen ander hoe belangrijk het is om snel over goede medewerkers te kunnen beschikken.